دکوراسیون مطب زنان

دیوارکوب در دکوراسیون مطب زنان و زایمان

یکی از طراحی ها و دیزاین های بسیار مهم و کلیدی ، دکوراسیون مطب زنان می باشد ، برای انجام طراحی داخلی کلینیک هایی که در زمینه درمانی فعالیت می‌کنند و حیطه فعالیت آنها برای زنان و زایمان باشد ، بهتر است بسیار وقت گذاشته و فضایی مرتبط با این تخصص را طراحی کنیم تا بتوانیم ارتباط بسیار خوبی را بین بیمار و مطب برقرار کنیم ، همچنین دکوراسیون مطب در زمینه ی زنان وزایمان باید به گونه ای صورت بگیرد تا حس آرامش و گرمای خاصی را به بیمار منتقل کند .

دکوراسیون مطب زنان و زایمان طرح 4

دکوراسیون مطب زنان و زایمان طرح 5

دکوراسیون مطب زنان و زایمان طرح 3

پارتیشن صندلی ژنیکولوژی چگونه ساخته می شود ؟

هنگام طراحی و دیزاین برای دکوراسیون مطب زنان بهتر است بسیاری از نکات ریز و جزئیات را رعایت کنیم تا بتوانیم دکوری بسیار آرام بخش و تاثیرگذار طراحی و اجرا کنیم که باید در زمینه ی طراحی و دیزاین دکوراسیون مطب رعایت کرد ، استفاده از رنگ های مناسب می باشد زیرا ترکیب رنگ می تواند بسیار اثرگذار و تأثیر بخش باشد . با استفاده و ترکیب رنگ هایی مانند سبز و زرد می توانیم حس امیدی را به بیماران و نوزادان عزیز ببخشید و یا با استفاده از رنگ های آرام بخش آرامشی را به بیماران در زمانی که در مطب سپری کنند انتقال بدهیم که تمامی این ها باید هنگام طراحی در نظر گرفته شود .



رنگ مناسب برای دکوراسیون مطب سونوگرافی

همانطور که در پاراگراف های بالا خدمت شما عزیزان گفته شد ، طراحی دکوراسیون مطب و دکوراسیون مراکز درمانی بسیار مهم و کلیدی می‌باشد زیرا باید طوری طراحی را پیش برد تا بتوان حسی جدید و نو را به بیماران عزیز انتقال داده و این کار را می توان باید و نباید های جدید نوید پیشبرد همچنین باید ببینیم در چه مطبی می‌خواهیم طراحی و دکوراسیون مطب را پیش ببریم یکی از دکوراسیون های بسیار کلیدی دکوراسیون مطب سونوگرافی می باشد که برای انجام و طراحی تمامی پلت‌های این مطب باید طرز قرار گرفتن تمامی دستگاه ها و جزئیات را در نظر بگیریم و سپس شروع به طراحی پلان بکنیم .



کاغذ دیواری مناسب مرکز مامایی

یکی از مسئله های بسیار مهم در زمینه طراحی و دکوراسیون ، اجرای دکوراسیون مطب زنان و و مطب مامایی می باشد . اصولا اکثر زنانی که به این مطب مراجعه می‌کنند پر از استرس و تنش‌های روزانه میباشند و هنگامی که به مطب مراجعه می‌کنند باید فضایی آرامش‌بخش و مدرنی را برای آنان در نظر بگیریم تا حسی خوب و لذت بخش را به آنان منتقل کنیم و فضای خصوصی را همچنین برای مادرانی که شیر میدهند باید در نظر گرفت تا بتوان حس امنیت آنان را بالاتر برد ، بهتر است چندین مدل فضا را در یک مطب در نظر بگیریم تا برای طیف مختلف افراد هر فضایی را داشته باشیم .

tarhoteb group



black lines

download catalog

black lines

اتاق انتظار مطب متخصص زنان

نقشه چیدمان و نقشه مطب پزشک زنان بسیار مهم می باشد به همین دلیل باید قبل از شروع به دکوراسیون مطب و طراحی باید ببینیم که چه میزان فضاسازی لازم است باید تمامی دسترسی های مطب را در نظر بگیریم و با فراهم کردن تمامی وسایل مورد نظر شروع به طراحی پلان انجام بدهیم. همانطور که گفته شد باید ببینیم در چه مطبی می‌خواهیم طراحی و دکوراسیون را پیش ببریم و تمامی دکوراسیون مطب ها باید با یکدیگر متفاوت باشد همچنین فضاسازی ها نباید یکنواخت پیش برود زیرا بیمار سردرگم می شود.

کاغذ دیواری مناسب مرکز مامایی
black lines
اتاق انتظار مطب متخصص زنان

اتاق انتظار مطب متخصص زنان

مهمترین بخش هر مطب ، بخش اتاق انتظار می باشد از آنجایی که برای دکوراسیون مطب زنان باید فضایی را در نظر بگیریم تا علاوه بر این که شاد و مفرح باشد باید آرامش بخش ولذت بخش نیز باشد پس هنگامی که زنان عزیز در اتاق انتظار مدت زمان زیاد و یا کمی را سپری می‌کنند باید از چیدمان وسایل درون فضا و ترکیب رنگ بندی ها و نورپردازی ها که بسیار مهم است باید لذت ببرند و ذهن بیمار را چند ساعتی درگیر حس های خوب بکنیم.